O mnie

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Clickash IT – Outsourcing Informatyczny 2010.02.30 – obecnie
Własna działalność gospodarcza

• Administracja serwerami wraz z systemami backupowymi
• Routery ,firewalle, aktywne urządzenia sieciowe
• Komputery biurkowe – pracujące pod systemami Windows
• Drukarki, w tym drukarki sieciowe i print-serwery
• Instalacje i uaktualnienia typowych programów księgowych
• Opieka i serwis okablowania lokalnego
• Nadzór i administracja usługami internetowymi
• Profesjonalne doradztwo, włącznie z poziomem strategii rozwoju IT
• Naprawy sprzętu komputerowego z dojazdem do klienta
• Modernizacje i update sprzętu
• Czyszczenie rejestrów systemowych, plików tymczasowych
• Rei-nstalacja systemu operacyjnego (rodzina Window/Linux/Mac)
• Migracje systemu operacyjnego np. z Vista na XP lub downgrade
• Instalacja i konfiguracja programów antywirusowych, zapór
• Konfiguracja, instalacja sieci przewodowych i bezprzewodowych
• Podłączanie komputera do sprzętu TV, projektora, dzielenie obrazu
• Składanie lub rozbudowa komputera, wymiana podzespołów
• Konfiguracja połączeń z Internetem typu ADSL itp.
• Naprawa, serwis i instalacja routerów, repeterów, modemów
• Udzielanie porad i wskazówek odnośnie działania i użytkowania sprzętu
• Tworzenie stron WWW z hostingiem na naszych serwerach

Lease Plan Fleet Menagment 2009.06.10 – 2010.02.30
Pracownik Helpdesk

• Nadzór nad rozbudową i utrzymaniem istniejącej infrastruktury IT
• Nadzór nad serwisem urządzeń biurowych
• Nadzór nad realizacją usług informatycznych wykonywanych przez firmy zewnętrzne
• Świadczenie wsparcia dla użytkowników z zakresu problemów związanych ze sprzętem
i oprogramowaniem
• Obsługa zgłoszenia w zakresie ich rejestrowania, analizowania i kierowania do realizacji
(2 linia wsparcia),
• Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników z biura i użytkowników mobilnych- wsparcie
od strony technicznej,
• Monitorowanie procesu realizacji zgłoszeń,
• Raportowanie na potrzeby analizy jakości obsługi zgłoszeń,
• Prowadzenie bazy danych o rodzajach zgłoszeń i sposobach ich rozwiązania.

Staypoland/Old Town Apartments 2007.05.08 – 2009.05.30
Kierwonik ds. informatyczno- administacyjnych

· Dbanie o sprawność techniczną sprzętu komputerowego (monitory, drukarki, komputery
i inne)
· Rozwiązywanie na bieżąco problemów zgłaszanych przez dział blokingu (HelpDesk,
zadania od źle podłączonej myszki przez reinstalacje systemu do wymiany podzespołów
typu: grafika, ram, płyta główna)
· Zarządzanie kontami pocztowymi za pomocą programu phpmyadmin
· Zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami w autorskim programie stworzonym
w języku .Net
· Znajomość technologii VoIP
· Wyszukiwanie i wdrażanie do firmy najlepszych rozwiązań z zakresu IT/HelpDesk
· Planowanie i kontrola dostaw materiałów gospodarczych
· Prowadzenie przetargów na najtańszego/najlepszego dostawcę sprzętu/usług
informatycznych dla firmy
· Opieka nad ponad 100 stanowiskami desktopowymi
· Nadzór nad komputerami w biurze – kontrola antywirusowa, kontrola legalności
oprogramowania
· Obsługa klientów wewnętrznych IT – rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników
· Dbanie o bezawaryjne i stałe działanie sieci routerów bezprzewodowych w apartamentach
firmy rozlokowanych po całej Warszawie
· Dodawanie nowych komputerów do istniejącej sieci wewnętrznej opartej o serwer DHCP
· Brałem również udział w procesie rekrutacyjnym w firmie na stanowisko HelpDesk
Oficera, gdzie moim zadaniem było wyłonienie najlepszego kandydata spośród
kilkudziesięciu osób

PTK Centernel 2007.01.10 – 2007.05.08
Back office, obsługa klienta biznesowego

· Rozwiązywanie problemów klientów biznesowych
· Telefoniczny kontakt z klientami
· Zarządzanie bazą danych z fakturami firm

Revbat s.a.r.l. (Paryż) 2006.10.01 – 2007.01.01
· Przygotowanie strony internetowej dla Revbat (www.revbat.com)
· Przygotowanie biura spółki Revbat pod względem informatycznym

Geo-com s.c. (Radość) 2006.07.01 – 2006.09.22
Serwisant/sprzedawca sprzętu komputerowego
· Zarządzanie modułem dodawania nowych produktów do bazy danych oraz sprawdzania
ich dostępności magazynowej
· Składanie zamówień
· Serwis sprzętowy dla klientów firmy
· Instalacja i konfiguracja oprogramowania na komputerach klientów

Telekomunikacja Polska S.A (Warszawa) 2004.07.02 – 2004.09.05
· Obsługa telefoniczna – infolinia

WYKSZTAŁCENIE
Szkoła wyższa: Zakończona 06.2014
Europejska Wyższa Szkoła Informatyczno–Ekonomiczna
Uzyskany Tytuł Inżyniera Informatyka – Praca dypolomowa na temat bezpieczeństwa sieci komputerowych

JĘZYKI OBCE
Angielski bardzo dobry w mowie i piśmie

INNE UMIEJĘTNOŚCI
· Biegła znajomość sprzętu i rynku komputerowego
· Szybkość w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów
Pozytywne nastawienie do pracy i życia
· Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność
· Umiejętność szybkiego uczenia się
· Umiejętność pracy w zespole
· Bardzo dobra znajomość języka angielskiego technicznego (komputerowego)
· Prawo jazdy kat. B
· Świadectwo Kwalifikacji skoczka spadochronowego C

ZAINTERESOWANIA
· Informatyka
· Nowe technologie i innowacyjne rozwiązania
· Skydive https://vimeo.com/soundwavesrecords
· Muzyka (dj producent, wytwórnia) http://soundwaves.pl